tisdag 28 augusti 2012

Ljus i höst.



God kväll!


Älskar Granit! Var där häromdagen och köpte en almanacka till kylskåpsdörren där varje person i familjen får en egen spalt:) super bra för att kunna ha översikt hur månaden kommer att se ut. Samt mini-stämplar som man säkert kan göra nått kul med..får se vad jag hittar på.
Tips till Granit-fans är att åka till butiken vid Kungens kurva, där har dem utförsäljning då den ska stänga. Allt som vanligtvis kostar över 100:- kostar nu 19:- och allt som vanligtvis kostar under 100:- kostar nu 5:- Skynda fynda!!


Nu väntar tre arbetsdagar, lika bra det. Här i "sjukstugan" har barnen röjt mig trött och halvt deprimerad. Sjuka barn som inte verkar speciellt sjuka, Lillfisa bråkade så mycket om kläder i morse så hon fick också stanna hemma, vilket inte gjorde kaoset lugnare;) Allt fungerade väl ganska bra tills att Älsklingen lämnade oss tre timmar för skola och handling, just då blev dem extra uttråkade och började klättra i möblerna medan jag blev allt tröttare. Min sista lediga dag som jag gärna hade ägnat åt eget pyssel. Men så är det att ha småttingar:) älskade, underbara!


Till höstmörkret önskar jag mig dessa ljuskällor.. Stilrent, industriellt, I like!

/IdaMaria     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar