fredag 24 augusti 2012

Fredagskväll

Ett barn hemma, som nu snusar gott i mammas och pappas säng. Mysigt att krypa ner bredvid sen:)
E har varit hemma sjuk från skolan idag, inte alls pigg, med hals och huvudont (nu hos sin far.) Lillfisa fick efter frukosten åka till sin kära Faster.
Älsklingen var en sväng till stan och åt lunch med bror som flytt sjukhuset för en stund.
Själv har jag inte ens klätt mig och än mindre gjort nått vettigt på hela dagen. Inte nått att skryta med, men väldigt sanningsenligt..
Min nya tvättmaskin är numer inkopplad av vän, så ska nog tvätta hela helgen:)
Inga större händelser här alltså.
Har inte fotat på hela dagen så bjuder på lite matsals-inspiration. Hade jag haft råd skulle jag gjort om hela hemmet:)
Drömmer stort!
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar