söndag 2 september 2012

Tiden rinner iväg



Nu när jag inte är mammaledig längre så känns det som att tiden rinner ifrån mig.
Vardagarna är inrutade, med uppstigning, lämningar, jobb, hämtningar, middagar, läxläsning, förberedelser, gos, godnatt-sagor, och så sist men inte minst en gnutta egentid.

Så bloggen somnar jag oftast ifrån...


Helgen gick i loppis och födelsedagsanda.

Loppisen hittade vi i Enskede där jag gjorde några fynd i form av klänning, linne, sandaler, kaffekoppar, halsband, matta och bricka. Dotra fyndade elektroniska rosa änglavingar till mitt stora förtret. E prutade på en skateboard. Sen åt vi en lunch på stan handlade med oss lite bullar från den lokala bagarn och gick hem till Bror och Svägerska för lite fikande.

Det var Sambons dag, att bli ett år erfarnare, klokare samt snyggare.
Vilket vi såklart passade på att fira med släkt och i goda vänners lag, hemma hos oss på lördagskvällen.


Idag söndag har vi bara slappat.

Nu går ögonen i kors så det är dags att avsluta.

Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar