fredag 10 augusti 2012

***


Det är med skräckblandad förtjusning jag tar emot kallare vindar, färgade löv, en fylld almanacka, jobb, tider att passa & en massa måsten.
Drar på mig en varmare kofta, tänder ljus, drar upp fötterna under mig i soffan och sipprar på något varmt.

Jag hinner ju inte med ens en femtedel av vad jag önskat när jag är ledig,
så ska bli intressant att se vad jag hinner med när jobb också är inkluderat.

Lite bilder från ett par dagar som gått..
Rastar barn!!

Min födelsedagsfrukost på Cafe Tornhuset


Bästa kusin, moster & kusinbarn på lunchdate. Fick snusa bebisdoft och bara umgås för en stund.. Tyvärr alldeles för sällan. ( hemgjord ceasarsallad)

Min födelsedagsmiddag i gott sällskap.











Vi grillade hos goda vänner





Moules marinière, rökta räkor och Chablis. Gudomligt gott..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar