måndag 27 augusti 2012

Kväll

Har myst ner mig i en fåtölj och uppdaterar mig efter dagen. Lägger några ord mot vänner i Word Feud, kollar nya inlägg på Bloglovin, kikar in på Fejjan, Instagram ja lite så. Mitt emot mig ligger Älsklingen på soffan och kollar någon serie på teven.
Dagen hade vi på tu man hand med lunch på Café Tornhuset, sen for vi runt lite bl.a. till Sickla, för uppdatering av höstgarderoberna är i görningen. Vill helst inte att någon ska behöva gå utan eller i för små, alt. för kalla kläder nu när kylan smyger sig på:)

Tyvärr var två av tre sjuklingar som vi fick med oss hem idag. Båda killarna. Minstingen med feber och snor. E klagar över ont i huvudet och har hög temp han med. Stackarna! Dem fick lite Alvedon för att kunna sova bättre och är nu nerbäddade. Lillfisa har klarat sig med lite snor så här långt.
Kan vara smart att lägga sig i tid, om nattliga sysslor blir aktuella. Jag är morgon-människa och Älsklingen Kvälls-människa, så lättast är att dela upp arbetsuppgifter just därefter om så behövs. Men vi hoppas på en lugn natt såklart, för allas skull.

Trevlig kväll på er!

/Ida-Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar