onsdag 10 oktober 2012

Tillsammans

Ledig dag tillsammans idag, och en barnfri sådan kom lite som en glad överraskning ( så kan det bli om man är lätt senil, eller bara inte har koll på dagarna alltid) Fram till jul går dessa dagar att räkna på ena handens fingrar, och då snackar vi barnfri or not.. Så hoppade städning och tvättning och allt det där som borde ha gjorts. Så lika rörigt ännu. Vad gör det om hundra år. Kärleken är viktigare än alla dammråttor i världen. Jag prioriterar ofta umgänge före städning. Så att middagsresterna står kvar på morgonen gör mig mindre. Då är jag piggare och står där och pular lite innan frukosten dukas fram. Kanske inte funkar om man har väldigt stressig morgon framför sig, eller jo då står det kvar när kvällen kommer :) det är väll det enda som går att vara säker på den går inte upp i rök, utan är en trogen och man får ta i tu med det förr eller senare. Jag väljer ofta senare om jag har fint sällskap så att säga. Så, så avrundar vi väll det hela för kvällen kära ni! (Lite bilder bara såklart)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar