torsdag 11 oktober 2012

God kväll!! Började arbeta 7 i morse och sedan har det ena med det andra med det tredje avlöst varann fint, tills jag nu ligger nerbäddad och ser i kors. Lunchpaus med bästa tjejerna och snabbtitt på Beggat. Hämtning av barn med Älskling och sedan hem om för att hämta upp tavlor. Den ena lämpades sv på inredningsbutiken No22 i Gustavsbergs hamn. Den andra körde jag hem till en köpare, så hon fick känna av i hemmiljön om den kan komma att passa:) hon var lite rädd att den kunde bli för stor.
När jag så småningom landade hemma var där fullt hus. Vänner med barn käkade en spontan middag.
I morgon bitti ska jag lämna tre barn själv innan 7.. Så alla kläder är framtagna väskorna packade. Önska mig lycka till.. På återseende hoppas jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar