onsdag 10 oktober 2012

Industriellt ska det va!

Oh my, oh my, jag har hittat min nya sängstomme.. När jag ser dessa bilder vill jag göra om en hel del här hemma. Jag är dock en aningens nyckfull och impulsiv, vilket gör att jag i morgon inte gillar samma som idag osv. (Har ganska nyligen gjort mitt sovrum lite marint) men det är ju inte alls jag egentligen, ett lite impulsivt val under press skulle jag säga;)
Vill ju ha hela lägenheten i industriell-chic stil.
-Åh hjääälp mig någon! Att få till mitt hem. Måste göra något åt köksluckorna också, dem är nog det fulaste i hela lägenheten.
-Åh jag har hittat vår nya säng! Med dem orden väckte jag Älsklingen. Tydligen inte bästa sättet för morgonfriden. (Haha, nä då han var snart glad igen) Han vill visst spara till en resa åt honom och mig till New York å lite så...Känns som jag kan vara del i att sätta käppar i hjulen för honom i denna fråga då jag mer än gärna spenderar en överbliven slant eller två på något fint. Det är som terapi, om jag nu behöver sådan. Ja lite kanske. Nått kul måste man ju få ha:) en resa, hmm kunde vara mysigt. Så långt bort i tiden bara. Jobbigt att vänta och tråkigt ska man behöva ha under tiden också. :/
Ja ja, se och njut! Eller nått :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar