måndag 10 september 2012

Tankar en tisdagskväll!

Får lite ångest av att flykten till det oviktiga/ ytliga men ack så underbara världen är en lätt väg att gå.
Hur bör man leva sitt liv? Vad vill man uppnå, vilka vägar vill man ta, vilka spår vill jag lämna?
Jag lever ingen lyx, ingen flärd.
Men allt är ju relativt!
Det är ju en lyx att ha någon att älska och bli älskad av, det är även en lyx att ha tre underbara barn, att ha ett jobb att gå till, vänner att umgås med, föräldrar att älska osv.
Jag är lyckligt lottad, och väldigt tacksam.
Hur kan jag göra världen till en bättre plats!?

Idag har jag varit ledig och just gjort det, flytt verkligheten för att drömma mig bort i inredning, mode och sånt.
Men också återkommit till mathandling, hämtning av barn, middag, läggning och det gamla vanliga.

Ha en god natts sömn nu vet ja!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar