söndag 9 september 2012

Helgen..

Förberett inför en ny vecka. Schemat är tight och förberedelser underlättar. Helgen bjöd på jobb för min del. På lördagseftermiddagen for vi in till staden för att fira nybliven ettåring hos vänner med vänner. Underbar asiatisk matbuffé samt tårta, bullar, kaffe frossades det i tills vi alla var matförlamade:) Söndagskvällen har vi stannat hemma, städat barnens rum, ätit middag och bara umgåtts. Farbror B hänger stadigt här i väntan på operation och hjälper till med diverse, idag tillagade han en god Spagetti Bolognese åt oss. I detta nu har jag borrat ner mig skönt i en fåtölj med en extra tröja och sjal runt halsen, sipprar te och försöker bedöva en förkylning som haffat mig. Strax är det duntäcke, och sömn som får omfamna mig, inför tidig uppstigning till en ny dag och nya tag. Sov gott alla fina!
/Ida-Maria.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar