onsdag 12 september 2012

En onsdag


Efter att ha blivit serverad en utsökt middag, druckit kaffe och ätit en chokladboll ångrar jag just nu att jag inte kunde nöjt mig med kanske hälften. Kycklingburgare med detaljer så som smörstekt svamp, mjukt stekt lök, krispig ruccola, knaperstekt bacon och till det serverades klyftpotatis och hemgjord coleslaw med en klick dijon i, var härligheten som bjöds på. Så nu är jag sprickfärdig. Springa känns avlägset men kanske, kanske en vacker dag händer det igen. Tror dock att min kropp strejkar mot hård fysisk träning, då jag denna gång och så länge jag kan minnas tillbaka i tiden de få gånger jag försökt mig på detta spektakel med träning har bjudits på en förkylning el dylikt snart därpå, som ett kall från ovan att detta bör du inte utsätta dig för...
För övrigt har jag jobbat hela dagen, likaså i morgon. Sen är det långhelg för mig och barnen.

Jag hoppas på lite övertid i form av egentid så att jag kan hinna få ur mig alla idéer av kreativitet, och därmed också kan delge er..
Someday!!

Tjing!

/Ida-Maria.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar