tisdag 12 juni 2012

Jobbat jo visst...

Det var riktigt kul att vara tillbaka. Ett bra gäng som verkade överseende med min ringrostighet. Härligt att få andas kafferost och nybakat igen.  Känner mig som hemma i denna miljö, har hängt med ganska många år nu med lite pauser för mammaledighet.
Insåg också att jag faktiskt saknat "min" kära latte-maskin mer än jag förstått och det var ett kärt återseende.
Roligt att servera förnöjda gäster härliga färskvaror från vårt konditori/ bageri/ kallskänk i denna charmiga omgivning.
Plus i kanten för den fina tillbyggnaden och renovering av damrummet som skett samt att vi nu kan erbjuda lite magasin att bläddra i ;)


På rasten sprang jag som vanligt in på Beggat-affären som jag kallar den (Pinocchio) och hittade inte mindre än tre fynd som jag la undan till morgondagen för att tiden inte räckte till.. Så återkommer mer om detta.


Kanal 5 gjorde en inspelning idag inne i fiket med Katrin Zytomierska och Christoffer Appellkvist.:D


Nu har vi några välfyllda dagar framöver med avslutningar på skola/förskola, kalas, födelsedags firande. Så viss planering samt vissa inköp kommer att krävas. Men det är ju bara skoj:D


Här får ni lite foton från min dag...
Jobbet
Beggat-affären
På jobbet
I hissen på väg hem efter arbete

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar