torsdag 7 juni 2012

Gårdagen

Vi hängde med barnens kusiner och faster. Grillade hemgjorda burgare och åt chokladtårta till dessert. Schackspel förlorade jag i ex antal ggr. Så kul, står på inköpslistan. Här måste övas. Nya kvälls-fördrivet ;) vet inte vad älsklingen tycker om saken. Men han var väldigt skeptisk och negativ mot Word Feud när jag tvingade honom att börja spela mot mig men nu är han fast så det blir nog bra...Lite hans grej att sätta sig på tvären skulle man kunna säga. Men det är ju jag som bestämmer här hemma:D

2 kommentarer:

  1. Heeeej! va snygg du e:) Klart du bestämmer..GIRLPOWER! Hahaha jag skriver från ett flygålan..kram på er/Angie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heeej :D Coolt att man får ha mobil på flyget. Märks att det var länge sen jag flög hahaha. Tack!!!! Hälsa P och ha det super. Kram.

      Radera