söndag 10 juni 2012

Här kommer några dagar i bilder!

Hinner inte skriva så mycket när hela familjen är hemma:)

Men vi har hunnit med hemma-mys, lekplats-häng, grillat hos vänner, överraskningsfest för 30åring samt nattligt besök i McDonalds drive in.

En liten parentes angående just detta sistnämnda besök.
Är det bara jag som har problem med att snacka med nån jäkla dator? Va faan McDonalds!! Jag vägrar sitta i min bil och snacka med nån jäkel i en mikrofon, som står 10 meter bort. (Hallå personalen):)
De hör inte vad man säger och man känner sig bara så fånig. Sen föredrar jag helt enkelt att se på den jag pratar med.
Där sitter vi i alla fall hela familjen intryckta i vår lilla bil. Jag kör för ovanlighetens skull, och ingen orkar gå in för att beställa.
Bara ett problem, jag klarar inte av att beställa till denna dator, så jag kör förbi (som jag brukar) beställnings-mojängen fram till nästa lucka, bara det att den är nu stängd och det bildas en liten kö framför oss, så innan vi kommer fram så har vi fått en bil bakom oss som i sin tur följer regelverket och deras mat är nu färdig att levereras när vi når första och ända bemannade luckan...Så personalen tittar nu frågande på mig när jag säger att jag minsann inte beställt osv. -Ja jo vi märkte det! och frågar vänligt om jag kanske kan ta ett varv till eftersom ingen mat är beställd och då heller inte hopplockad. Då jag såklart inte vill att bilen bakom ska bli lidande så kör jag irriterat ett varv till. Pappan som sitter i baksätet har troligtvis nu börjat vrida sig skrattar något generat och roat åt vad som händer och tycker att jag är galen. Men säger att han kan fixa allt från baksätet. Så sagt och gjort, han sköter beställning och betalning från baksätet. Vilket måste se jätte fånigt ut inser jag ju. Vi kommer därifrån med vad vi beställde och jag är snart glad igen :) Men, jag fattar inte grejen. Speciellt inte när det är tomt i luckan där människan i fråga står med sin headset och jag snart ska köra fram till denne för att betala. Då kan jag väl beställa på samma gång!?Jag vägrar!!!(så länge det inte är kö i alla fall.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar