torsdag 7 juni 2012

Jag är inte bitter!

Jag hoppas min sambo njuter av sina öl, sitt sällskap och miljön han vistas i. Jag är lämnad med vilddjuren, som jag nu försökt söva i 1.45. Minstingen har jag fått och sova en gång men de äldre syskonen var så duktiga så de lyckades väcka honom. Grymt! det har spårat. De springer just nu runt och jag tror de tömmer sina sängar på sängkläder etc. För att bygga en koja någonstans i vardagsrummet. Jag har gett upp, sa för övrigt upp mig från mammarollen redan innan middagen ( sambon bjöd över sin mamma att äta och själv gick han halvvägs in i middagen in på herrummet för att fräscha till sig och sedan dra. Kvar satt jag med vilddjuren, svärmor och ett uppochnervänt hem. Underbart. Hans tidigare prestationer under dagen går vi inte ens in på. (Nu sjunger den ene och jag hör röster och bus, så sover gör dem ej. Tiden är nu 2 tim. Önskar alla en trevlig kväll. Egentid är få förunnat så njut om du får den! Får bli slutorden.
Dagens pyssel..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar