lördag 21 juli 2012

Dagarna går..

Dagarna går och vi gör mest ingenting.

Så fort älsklingen är ledig så försöker jag göra lite av allt det som jag önskar att fixa med här hemma.

Vi klär knappt på oss och går knappt utanför dörrn, skönt tycker jag.

Älskar våran lägenhet, och försöker fixa en del i taget.
Nu var det klädkammarens tur, som efter inflyttningen glömdes bort och blev ett förråd, som jag så smått börjat röja uti.

Lite kasst sommarväder passar mig perfekt.
Långa frukostar, lätta luncher och grillade middagar.

Njuter av att inte ha några måsten, vi tar sena kvällar och långa sovmorgnar, spelar spel, bakar, pysslar, strosar, barnen leker och busar allt vad de orkar.

På måndag har vi ettårskalas för minstingen som här i dagarna även tagit sina första stapplande steg. Det är stort!

(Nu kommer några dagar med planer)

/ Ida-Maria.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar