söndag 15 juli 2012

Ahhh!

Gör lite reklam för mig själv!! Men inser också att allt gått så fort med bloggen, jag är ju sjukt impulsiv ibland och slängde ihop en blogg över en natt, gjorde den offentlig nån dag därpå, slänger ihop dem flesta inläggen över telefon för att jag är bekväm, och så såhär i efterhand ifrågasätter jag mig själv som bloggare och ja hela bloggen i sig och får lite lätt panikångest, men ja ja jag kör... Huvudsyftet är ju som sagt att i slutänden nå ut med min konst så att jag kanske kanske en vacker dag kan få hålla på lite mer med det jag älskar, att skapa. Under tiden får jag ju skapa denna blogg. Hoppas ni har överseende med att vara en del utav processen, från ett tomt ark/alster/duk..till ett någon gång kanske mer fullbordat verk. Det är så jag jobbar, först en grund och sen arbetar man successivt fram ett resultat../ Ida-Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar